Az érzelmekben gazdag BMW M modellek virtuális Eldorádójába megálmodott, óriási népszerűségnek örvendő digitális kampány a legegyedibb gépjárműk vezetési élményébe és a közeli jövő újításaiba enged betekintést.
„Welcome to M Town”: a nagyteljesítményű sportautókat építő BMW M GmbH új kisfilmmel folytatja az internacionális BMW M közösség virtuális Eldorádója köré felépített digitális kampányát. A „The Drop” című alkotás a lóerők megszállottjait és a vezetés szerelmeseit újból „M Town” utcáira hívja, ahol 2018 óta minden a Föld legerősebb betűjéről és a teljesítmény iránti őszinte szenvedélyről szól. A direktor, Micky Sülzer, aki két évvel ezelőtt az „M Town” utcáit átható életérzésről forgatott kisfilmeket is dirigálta, ezúttal a BMW M modellek végtelenül színes palettáját gurította kamerák elé: szemkápráztató fényezésben ragyogó sportautókat és a BMW M Heritage vörös BMW E30 M3 modellhez hasonló, jellegzetes négykerekűit.
„M Town a BMW M GmbH legsikeresebb digitális kampánya, ahol gyakorlatilag a BMW M modellek iránt rajongó minden ember szerepet vállal, permanensen formálva a történéseket. Ez a fajta rajongás és kiemelkedés hozza létre azt a kivételes atmoszférát, amely a BMW M életérzést ennyire egyéni igényeket kiszolgálóvá varázsolja. Nagy örömmel folytatjuk hát ezt a sikertörténetet egy újabb kisfilmmel, amellyel a közeli jövőbe is apró betekintést engedünk” – mondta Lothar Schupet, a BMW M divízió értékesítési- és marketingvezetője.
2018 óta „M Town” nemzetközileg a BMW M modellek rajongóinak digitális kapcsolati platformjaként szolgál. A virtuális település lakói a www.bmw-m.com weboldalon megtett regisztrációjukat követően példa nélküli digitális BMW M belépőt kapnak. „M Town” a saját történetekről, a gyári videókról, a BMW M Town online shop találékony termékeiről és a világon többfelé megszervezett rajongói eseményekről szól. Münchenben a BMW Welt érdeklődői egy száznyolcvan négyzetméter alapterületű kiállítótérben be is léphetnek „M Town” valósághű utcáira.
Amint a korábbi kisfilmekben, úgy a „The Drop” című alkotásban is színes BMW M modellek játsszák a főszerepet. A videóban összesen tizennyolc darab BMW M modell tűnik fel rövidebb vagy hosszabb időre, a BMW M2 CS élsportolótól kezdve (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 10,4 liter / 100 km; vegyített károsanyag-kibocsátás: 238 gramm / km) a BMW M8 Gran Coupé modellig (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 10,7 liter / 100 km; vegyített károsanyag-kibocsátás: 244 gramm / km). Az elrejtett különlegességek mellett eközben olyan egyéni igényeket kiszolgáló gépjárműk is feltűnnek a kisfilmben, mint a „BMW M2 Edition designed by FUTURA 2000” különkiadás, vagy a járműtöltő állomást szállító, 2011-es BMW M3 Pickup. Utóbbi feltűnésével a BMW M GmbH első ízben ad betekintést hálózatról tölthető jövőjébe: 2021-ben a nagyteljesítményű sportautókat építő divízió első hálózatról tölthető sportautója is világpremierjét ünnepli. Az első BMW i4 műszaki alapjaira tervezett nagyteljesítményű sportautót újabb modellek követik ezt követően, kimagasló menetteljesítménnyel.
A kisfilmben, ahol az autós élet neves közösségimédia-sztárjai is feltűnnek, a BMW M Heritage vörös BMW E30 M3 modellje játssza a főszerepet, a BMW M GmbH olyan klasszikusai mellett, mint a BMW M3 GTS, a BMW M3 CRT, a BMW M4 GTS vagy a BMW 1-es M Coupé.
„M Town” alapötletével összhangban az alkotás nem kizárólagosan a BMW M GmbH legkülönlegesebb modelljeit, de a virtuális település egyéniségeit is elénk tárja: a BMW M közösség elemei saját autójukat gurították kamerák elé. A megtisztelő helyeket egy korábbi online kampány részeként sorsolták ki a rajongók közt.