Legmodernebb fejlesztésit, zászlóshajó okoseszközeit és ökoszisztéma-megoldásait is przentálja a február 27. és március 2. közt zajló barcelonai Mobil Világkongresszuson (Mobile World Congress – MWC 2023) a Huawei vásárlói üzletága. A heterogén felhasználói élethelyzetek mentén felépített standján például olyan úttörő okoseszközöket állít ki a társaság, mint az Európában hamar debütáló HUAWEI WATCH Buds, a vezeték nélküli fülhallgatót rejtő okosóra, de érzékelhető lesz a mindössze Kínában kapható HUAWEI WATCH GT Cyber moduláris okosóra is.
Valódi technológiai oázissal jelentkezik a Huawei vásárlói üzletága az ez évi barcelonai Mobil Világkongresszuson (MWC). A társaság „Útmutató az okos világhoz” (Guide to the Intelligent World) tematikájú standján az eltérő felhasználói élethelyzetek mentén állítja ki a közelmúlt továbbfejlesztett modern műszaki megoldásait és megoldásait, köztük a HUAWEI WATCH Buds és HUAWEI WATCH GT Cyber okosórákat, a HUAWEI MATE 50 Pro okostelefont, továbbá betekintést ad a jövőbeli stratégiájába is.
HUAWEI XMAGE Trend Report 2023: a mobilfotózás trendjei
A Huawei még mindig patronálja a mobilkamerás képalkotási modern műszaki megoldás fejlesztését. A február 26-án megszervezett „HUAWEI XMAGE Salon” összejövetelen iparági szakértők jelenlétében ismertette a „HUAWEI XMAGE Trend Report 2023” című kiadványát, amely a Huawei okostelefon-felhasználók által megvalósított vizuális tartalmak trendjeit és a fényképezés jövőjét vizsgálta. A fényképezéssel kapcsolatos attitűd a kamerás okostelefonok megjelenésével és a modern műszaki megoldás fejlődésével megszakítás nélkül változik, a felhasználók mindinkább alkotókká válnak, a képalkotás mindazonáltal demokratizálódik.
Ezt a tendenciát erősítik, és képalkotás iránti növekvő igényre reflektálnak az MWC-n is kiállított Huawei okostelefonok modernizált modern műszaki megoldásai; az állítható rekeszértékkel és XMAGE képalkotó rendszerrel felszerelt, a hazai piacon decembertől elérhető HUAWEI Mate 50 Pro, a Magyarországon ugyancsak múlt évben év végén debütáló szelfikamerás képalkotási modern műszaki megoldások innovációjában élen járó HUAWEI nova 10 széria, ezenfelül az európai piacon elérhető ultrakönnyű, szerfelett vékony, hajlítható képernyővel ellátott HUAWEI Mate Xs 2.
A viselhető modern műszaki megoldás fejlesztéseinek új irányai: HUAWEI WATCH Buds és HUAWEI WATCH GT Cyber
Az ez évi MWC-n a Huawei két modernizált viselhető okoseszközzel is jelentkezett, amelyek a legújabb újításokat mutatják be. A HUAWEI WATCH Buds, – amely március 1-jén mutatkozik be az európai piacon, Magyarországon viszont előreláthatólag nem lesz kapható –, a vezeték nélküli fülhallgatók és az okosórák funkcióit egyesíti egyetlen eszközben, nagyobb kényelmet kínálva a fogyasztóknak. A csupán a kínai piacon elérhető HUAWEI WATCH GT Cyberrel a tárlaton találhatja szemben magát első alkalommal a nagyközönség; az okosóra teljesen átalakítható dizájnnal ellátott, egy mozdulattal cserélhető az óra kerete, ezáltal még nagyobb teret ad az egyéni igényeknek, stílusnak.
Modernizált termékei mellett a Huawei áttörést ért el a készülékek szoftveres képességei kapcsán is. Az olyan saját fejlesztésű innovációknak betudhatóan, mint a HUAWEI TruSeen, HUAWEI TruSport vagy a HUAWEI TruSleep, a cég viselhető okoseszközei professzionális egészség- és testmozgásfigyelést biztosítanak a fogyasztóknak nemzetközileg.
Petal Ads: a platform, amely kiaknázza a HMS ökoszisztéma előnyeit
A cég saját ökoszisztémája, a Huawei Mobile Services (HMS) kínálja, hogy az alkalmazásfejlesztőknek mindenre kiterjedő szolgáltatásokat biztosíthassanak, az alkalmazásfejlesztéstől, a terjesztéstől és a növekedéstől kezdve egészen az ügyfélszerzésig. A Huawei alkalmazásboltja, az AppGallery több mint 170 országot és régiót szolgál ki nemzetközileg, a havi aktív felhasználók száma jelen pillanatban eléri az 580 milliót, és ez a szám folytonosan nő. Az AppGallery a hatékony piaci növekedést előmozdító, jeles minőségű promóciós forrásokat nyújt a partnereknek, ameddig a felhasználók igényeit változatos alkalmazásokkal elégíti ki.
A társaság hirdetési platformja, a Petal Ads eddig 11 eltérő hirdetői csatornán át százmilliós közönséget ért el. Mindemellett az egész világon több mint 53 ezer médiacsatornához fér hozzá, amelyek több mint 190 iparágat fednek le, és több mint 730 millió Huawei eszköz- és alkalmazás-felhasználót szolgálnak ki.
A Huawei élen jár a szabadalmi bejelentések számában
A Huawei elkötelezett a kutatás-fejlesztés kapcsán, amelyre az elmúlt évtizedben több mint 845 milliárd kínai yüant fordított. A cég nemzetközileg több mint 45 ezer érvényes engedélyezett szabadalomcsaláddal büszkélkedhet (több mint 110 ezer darab), a szabadalmak több mint 90 százaléka találmányi szabadalom. Az internacionális szabadalmi adatbázis-szolgáltató IFI CLAIMS Patent Services által közzétett adatok alapján a Huawei a szabadalmainak száma alapján a 2020-ban elfoglalt kilencedik helyről a negyedik helyre lépett elő 2022-re. A 2836 szabadalom 2 százalékos növekedést jelent, ezzel a Huawei az egyik legtöbb szabadalommal ellátott vállalattá vált az egész világon.
„A Huawei vásárlói üzletága figyelemre méltó kiállítótérrel jelentkezett az ez évi MWC-n. Hiszünk abban, hogy továbbfejlesztett technológiáinkkal és kiváló színvonalú termékeinkkel kifogástalan élményt, szolgáltatásokat tudunk nyújtani nemzetközileg” – mondta Kevin Ho, a Huawei vásárlói üzletágának operatív igazgatója. – „A Huawei még több kutatás-fejlesztési eredménnyel jelentkezik a következő években, és még innovatívabb termékeket és szolgáltatásokat nyújt a felhasználóknak.”