Egyedi kompozícióval készült a Mini a Firenzében január 12-15. közt megrendezett 89. Pitti Uomo férfidivat-fesztiválra: a „Mini Gentlemanek Játszótere” elnevezésű kiállítói objektum egy térben összeolvasztja az emberi élet két legmeghatározóbb szakaszának sorsdöntő momentumait, a most bemutatott Mini Clubman stílusában.
A Mini tovább folytatja úttörő együttműködését a világszerte kimagasló népszerűségnek örvendő Pitti Immagine divatvásárral: a két vállalkozás az innovációk iránti megszállott szenvedélyben, a részletekre való összpontosításban, a szüntelen megújulási vágyban és a példaértékű minőség iránti elkötelezettségben egyformán osztozva időről időre olyan közös projekteket hív életre, amelyek új stílusirányzatok megszületéséhez járulnak hozzá.
Fiatal tehetségek a figyelem középpontjában
A Mini és a Pitti Immagine a 89. Pitti Uomo férfidivat-fesztiválon ismét összefogott, hogy közös támogatásukról biztosítsák a divatvilág legígéretesebb fiatal tehetségeit. A földkerekség elsőszámú, férfidivattal és kortárs ruházati stílussal foglalatoskodó nemzetközi eseményét idén január 12-15. közepette rendezték meg Firenzében, az olaszországi város legnagyobb történelmi emlékműveként számon tartott Fortezza da Basso középkori erődben, ahol a Mini első ízben mutatta be a támogatását élvező nemzetközi divattervezők „The Latest Fashion Buzz” elnevezésű válogatását. A rendhagyó kollekcióban azon művészek munkái kaptak helyet, akik a férfidivat területén jövőbe mutató újdonságokkal és modern ötletekkel rukkoltak elő, személyiségüket merész innovációk nem mindennapi alkalmazásával állítva a középpontba.
A most bemutatott Mini Clubman ihlette játszótér
A Pitti Immagine tehetségeinek nemzedékeit összefogó „Pitti Generation(s)” exhibíció exkluzív értelmezéseként a Mini egy kivételesen rendhagyó játszótér-kompozíciót tár a 89. Pitti Uomo férfidivat-fesztivál látogatói elé. A új Mini Clubman ihlette „Mini Gentlemanek Játszótere” elnevezésű, egyszerre elegáns és ötletes objektum egy térben ötvözi az emberi élet két legmeghatározóbb szakaszának sorsdöntő momentumait: a gyermekkor és a felnőttkor egyedi találkozásakor egyszerre elevenednek meg a látogatók előtt a fiatal- és felnőttkori gondolatok, hamisítatlanul kivételes módon idézve fel a másmilyen személyiségek mélyen lakozó emlékeit.
A Mini megújult márkastratégiája
A BMW Group 2015 júniusában, a mostani Mini Clubman berlini világpremierjén jelentette be a Mini aktuális termékportfólióját és felfrissített márkaarculatát, amelyet az innovatív dizájn, az összetéveszthetetlen egyéniség és a belső értékek hármas egysége határoz meg. A brit kisautó-gyártó globális korszerűre definiálása aktuális fejezetet nyit a Mini sikertörténetében, miközben új magaslatokba emeli a márka immáron tradicionálissá vált, szüntelenül megújuló imázsát, amely rendre utat mutat a dizájn-innovációk terén és úttörőként formálja az egyes korszakok irányzatait.
A Mini megújult márkaarculata minden nélkülözhető elemet elhagy, hogy még inkább a lényeges dolgokra összpontosítson. Eme filozófia minden téren az abszolút mondanivalóra helyezi a hangsúlyt, értékeit ámbátor páratlanul specifikus úton ismerteti meg az emberekkel. A kétdimenziós logó, az friss tipográfia és a most bemutatott színséma egyaránt a megújult márkaarculat alappilléreit jelentő letisztultságot és hitelességet erősíti, miközben újraértelmezi a Mini fogalmát, hogy a brit kisautó-gyártó a jövőben is iránymutató egyéniségként lehessen jelen.
A Mini és a Pitti Immagine közötti együttműködés
A Pitti Immagine egy Olaszországban évente megrendezett elsőrangú divatvásár, melynek keretein belül 1972 óta évente két alkalommal a Pitti Uomo elnevezésű férfidivat-fesztivált is életre hívják, hagyományosan Firenzében. A fesztivál kiemelt hangsúlyt fektet a fiatal, feltörekvő és a hagyományokkal esetenként szembemenő divatmárkákra. A Mini és a Pitti Immagine közötti együttműködés 2015 januárjában vette kezdetét és azóta számos projektre kiterjedt már. A 2015. január 13-16. közt megrendezett 87. Pitti Uomo férfidivat-fesztiválon példának okáért a Mini és a Pitti Immagine Alberto Premi cipőkészítőt választotta meg a legtehetségesebb fiatal tervezőnek, aki ezután példa nélküli Mini kollekciójának innovatív lábbelijeit a Salone del Mobile tárlaton is bemutathatta 2015 áprilisában.
A Mini 2015 júniusában, a 88. Pitti Uomo férfidivat-fesztiválon bemutatta, hogy márkafilozófiája az autóiparon kívülálló világra is kiterjeszthető: hat fiatal olasz tehetséggel együttműködve életre hívta a most bemutatott Mini Clubman ihlette első „Mini Gentleman Kollekciót”, melynek hat nívós divat- és életmód-kiegészítője az olasz szaktudást kreatív és innovatív részletekkel ötvözi.
Az első „Mini Gentleman Kollekció” hatalmas sikerét követően a Mini 2016 júniusában, a 90. Pitti Uomo férfidivat-fesztiválon tovább folytatja a fiatal tervezőkkel és tehetségekkel való együttműködését.